Nightshift dawnings

Kovács Gergely írásai

Cool

2019. január 02. - Kovács Gergely 77

Hi!! Csüccs le! Mindegy hova, ott jó lesz a sarokban. Több hely úgy sincs. Sok jó ember kis helyen is, nem? Cool! Nincs itt levegő, na mindegy, tíz perc az egész. Ez most az ideiglenes office, míg a tatarozás tart. Mi? Bocs, nem hallottam, nagyon dübög a metro. Na. A partnerem Varvasovszky Kyra, Afterflush Sales Manager és Brand Activation Operative Consultant, jómagam Kiss Máté, Waste Telesales Coordinator és Metabolic and Leisure Technican vagyok. Cégünk az EasyFlush Incorporated Association, de ezt már tudod - nem tudom, sikerült-e megnézni a webes presentation-t? Igen, azt, amit átküldtem. Igen? Coool!!

Tehát Terminal Product and Elutriate Assistant munkakörbe keresünk embert, a Kálvin és a Deák téri departmentünkbe. Ja igen, pohár víz? Nem? Akkor vágjunk is bele. Lecsekkoltuk a cv-det,  úgyhogy inkább rátérnék a kérdésekre, mielőtt megfulladunk. Szóval: miért esett épp az EasyFlush-re a választásod? Hmm? Ne legyél zavarban, nem harapunk. Aham, értem. Interneten láttad. Oké. Miért szeretnél váltani? Hmm? Csak nyugi. Mennyi ideig voltál tanító? Bocsánat, tanár. Negyven év. Hú, az rengeteg idő! Na, miért váltasz? Gondolkodjál nyugodtan, csak itt pusztulunk. Pohár víz? Micsoda? Nem hallom, metró. Politika miatt. Nem, engemet nem izgat, tök mindegy melyik van uralmon, úgyis mind hazudik. Én mindig azt mondom: Do your best!!  - a többi jön magától. Nem igaz, Kyra? Nem, nem vágom, mi van az oktatásban, bocs. De diák az voltam, haha! Nevermind. Ne erőltessük. Meséld el inkább a legsikeresebb szakmai élményed! Ötvös József-díj!? Az komolyan hangzik. Á, tényleg, látom is, itt van a cv-dben. Very coool! És akkor így a tanítóknak is adnak díjat? Király. Csak elírtad a cv-dben. Eötvös. Ja, hogy az Ötvösnek ejtik?? Mint az Ötvös Csöpi, he? Haha, hú, de bunkó vagyok, mi, Kyra!? Oké, keep going! Hogy oldasz meg egy stresszes helyzetet? Nyugi, csak jegyzetelek. Türelem, alázat. Nagyon cool vagy. Tök jó szavak! Látszik, hogy tanító vagy. Tanár, bocsi. Egyetemen? Király! Nem, sajnos nincs szellőző, csak az aluljáró levegőjét szívhatjuk itt is.

Oké, hol látod magad öt év múlva? Tessék? Speak up! Beszélj kicsit hangosabban! Nyugdíj? Két év múlva nyugdíj? Uhh, ja, tényleg, bocs. Nem látszol annyinak. Nem iszol eleget! Haha! Na és, szorgoskodtunk, gyűjtögettünk, mi? Jól van na, csak próbálom oldani a feszkót, tök para vagy!  Akkor úgy kérdem, mi az ami motivál ebben a munkakörben? Ahh, tudod, mit? Azt írom, hogy anyagiak. Úgyis mindig ez a válasz. Szupi! Tervezel gyereket? Nyugi, nem vagyok hülye, látom, de meg kell kérdeznem. Oké. Mi az, ami alapján téged kell választanom erre a position-re? Kyra, nyissál már egy ajtót! Nem érdekel, hogy zaj van! He? Sose hátráltál meg a munka elől? Ez nagyon jó, ezt lopom! Na akkor, tanítónéni! Egy utolsó kérdés: Miket tartasz a gyengeségeidnek? Jajj, nyugi már, itt mindenki tegeződik cégen belül! Huszonegyedik század, megvan?? Na, nyugodjunk meg, nincsen itt levegő. Eddig minden tuti. Figyu. Kiszaladok egy kóláért a gyrososhoz, addig Kyra gyorsan tart egy prezentációt a brandről. Általában ez már csak akkor van, mikor fel is vesszük az employee-t, de sürgősen kell az ember, lehet, hogy holnap már kezdhetel is. Coolest cool, nem? Pohár víz? Kyra, ne aludj!

- Látod onnan a monitort? Tehát az EasyFlush már több mint nyolc hónapos múltra tekint vissza, a miénk a németországi Parent Establishment egyik legdinamikusabban fejlődő branch office-je a kelet-európai térségben. A cég indulását egy alapos piackutatás előzte meg, felmérve a fogyasztói szokásokat és célcsoport nagyságát. Nyolc hónap alatt igazi franchise lettünk, köszönhetően  látványos és könnyen beazonosítható termékportfoliónknak, amely tartalmazza például a már városszerte látható logónkat is.Ugye ismerős? Cuki, nem? Hát még csak a Deákon, meg itt vagyunk, de Kőbánya-Kispesten is leszünk nemsokára. Szóval. Az élet mindent területén elkerülhetetlen a expansion! Az expansion-t direkt írtam pirossal, ugyanis ez az abszolúte keywordünk.  Hát tudod! Minden cég terjeszkedik. Hogy érted, hogy egyszer elfogy a tér? Most újítják fel a kőbányai aluljárót. A kérdéseket majd a végén, léci. Inkább olvasom, még nem tudom teljesen kívülről, csak Máténak ne szóljál! Mi nők tartsunk össze. Cuki ez a blúz, ami rajtad van. Jaj, köszi, aranyos vagy. Majd csinálhatunk ilyen céges csajos esteket! Szóval, a felhasználói igények bővülését cégünk számos innovációval igyekszik kielégíteni, széles körű tapasztalatainknak hála mára gyakorlatilag bármilyen ügyfelünk számára találunk megfelelő megoldást. Mozgássérültek, terhes vagy szoptatós anyák számára speciálisan különleges lehetőségeket biztosítunk. Követve a 21.századi trendeket, nálunk nem akadály a társadalmi nem sem, szal várjuk leszbi, meleg, bi, transz, és queer ügyfeleinket. A mottónk – Safe –Secure – Relax - Void  – azaz SSRV,  - nem lehet elég nagy betűkkel írni, ahogy a következő képen láthatod is, ha betölti az oldalt végre, csak nem könnyű így iPhone-ról - Nálunk az lehetsz, aki vagy!

Becsukjam az ajtót? Akkor hallasz is valamit. Tutira kíváncsi vagy a negyedéves eredményeinkre, nem? Én imádok egy dinamikus, fejlődő csapat része lenni! Szóval a tisztított EBITDA 7 százalékot nőtt, a tisztított EPS pedig 15… tessék? Hogyhogy mi az? Mondtam, hogy kérdések a végén!. Earnings Before Interest… na, a többit most én se tudom. Mink már csak így ebiddázunk. Figyelsz?? Szóval, ahogy mondtam, Kispesten új department létesül; a target  az, hogy külvárost is bevonjuk a forgalomba. Ez most érthető így, ugye? Ezen a grafikonon láthatók az itteni department mutatói. A múlt negyedév ezen időszakához képest jócskán megugrott a forgalom, igen, itt ez a rózsaszín a mostani. Egyre jobb visszajelzéseket kapunk, az emberek szívesen választják a mi helyiségeinket, a térfigyelő kamerák tanulsága szerint 0-99 éves korig minden korcsoportot meg tudunk szólítani. A részvényeink a jelentés kiadása óta több, mint négy százalékot nőttek… ? Tessék? Mi az, hogy releváns? Ne használj idegen szavakat, léci! Aha, értem. És miért nem releváns ez a számodra? Téged nem érdekel, hogy milyen cégnek dolgozol? Nem motivál, hogy egyre jobban terjeszkedünk? A mi pólónkat fogod viselni! Én nem tudom… én tökre megtisztelve érezném magam, hogy beavatnak az üzleti részekbe. Máté, jó hogy jössz! Figyelj már, a hölgynek nem releváns az accomplishment, mondjam tovább? Én nem értem ezt! A tanfolyamon belénk sulykolták, hogy az alapvető motiváció, ha beavatod az alkalmazottad az üzletbe. De itt mindenki ilyen tök únmotivált. Hadd csináljam már én a questioning-et legközelebb!!

Kyra!! Most azonnal kimész, felmászol a Kálvinra a Mekibe és hozol mindenkinek egy kávét! Mozogj már! Jesus Christ! Bocsika, még új a csaj. Tehát. Mi az, amivel mi az EasyFlush-nél foglalkozunk? Nem! Nem, eladunk! Igen, de tudom, hogy ezt akartad mondani. Mi ÉLMÉNYT adunk! Make a difference! M.A.D.!! Ezt kell megjegyezni. Ne kókadozz, mindjárt jön a kávé. Tehát mit kell megjegyezni? Na? Ahhh….. SSRV és MAD! Látod, mekkora betűkkel van írva? Jól van, jól bírod, nyugi! Figyi, megnézzük a Flush Seven-t, ez a tréningnek ilyen összefoglalója, ha ezt tudod, akkor a lényeget tudod.

1.) APPEARANCE:  Szóval, hogy hogy nézel ki. Különösen a férfi vendégek számára fontos az első benyomás. Láttad ugye, hogy Kyra hogy néz ki? Jó, hát én nem mondom, hogy ilyen dögösnek kell lenni… mi? Nem vagyunk együtt, acting manager a cégnél, ez minden. De kis kíváncsiak vagyunk. Csak nem bejön? Viccelek, nyugi! Nem baj, hogy nem vagy fiatal, ápolt legyél, no tetkó, no ékszer, meg ilyenek. Benne van az anyagban, amit küldtem. Szépen követhetően le van írva menüpontonként, mint ezen az ábrán is. Tehát: 1.A: Testbeszéd: rohadtul mindent elárul! 1.B:  Pozitív kisugárzás – hát kábé az ellentéte annak, amit most csinálsz. 1.C – Mosoly!!! Gyakorlatilag ez az egész business egyenlő 1.C! Értem!?

2.) BENEFIT –DRIVEN: Iszonyat fontos! Abszolút előnyben van a feature-driven-nel szemben. Tudod, hogy mit jelent, nem? Tanítónéni! Mit tanítottál, angolt? Törit?? De utáltam! Mondok egy példát. Figyelsz? Ahelyett, hogy eldarálod a customernek, hogy ez a zöld, kék, piros, sárga, lila box és hogy melyikben milyen extra feature-ök találhatóak, azt mondod: Jó napot, uram, szép időnk van, a sárga boxot javaslom, a beépített vállfára felteheti az öltönyét, nem gyűrődik össze! Ha valakin látod, hogy nagyon kell már neki, a fehéret ajánlod, nyugtató hatású pasztellszínekkel belül, festett felhővel, relax zenével. Vagy mondjuk egy igényesebben kinéző nőnek ajánlhatod az ExtraFlush boxot, mondjuk a lilát, ha megy a ruhájához, az extra equipment-et gondolom nem kell magyarázni. Remélem neked sem kell a bidét. Ne már, nem tudod, mit hagysz ki. Férjednek se kell? Úristen! Bocs, részvétem. Oké, álljunk meg, öt másodperc néma csönd. Basszus, Kyra, pont most kell bejönnöd? Nem tudsz kopogni? Mindegy, köszi a kávét. Mi van, nem kéred? Ó, szíved nem bírja. Ezt nem tudtam. Ok. Cool. Azt kérded, minek ez a felhajtás? Jaj, hát az már nagyon régen volt, hogy csak ott ülsz és szeded be a pénzt. Az így a komcsi időkben volt pálya. A jelszó: Személyre szabott kommunikáció!! Ha mindenkit megszólítasz, senkit se szólítasz meg!

3.) ÉRZELMI HATÁS: A lényeg, hogy kurva sok 1.C. Mi volt az 1.C? Na, mi? Úgy van, mosoly!! Akkor hadd lássam! Ez inkább vicsor, ha meg nem haragszol.

4.) UNICUM! – Nem, még nem megyünk inni! Itt hangsúlyozzuk ki, mennyire eltér a miénk a többi hasonló szolgáltatásoktól. Nem! Nem annyi, hogy le vannak festve a fülkék! Hahóó! Nagyon fontos!! Higgy abban, amit képviselsz! Ha ez nem megy, akkor lőttek az egésznek. Akkor a client fogja magát és átment a konkurenciához. Nem érdekel, hogy a Kálvinon ez az egyetlen… minek mondtad, rötyi? Na ez az, amit soha többé nem szeretnék hallani! Ilyen szó nincs a szótárunkban! At attitude-öt kell change-elni nálad, tudom, a komcsi beidegződés. Majd belejössz!

5.) MISSION: Az üzenet a fontos, nem a szó!  Ha átjön a message a client-nek, akkor adja is szépen tovább, lehet már a metróban, mittomén, találkozik az ismerősével és minket ajánl. Minél több happy customer, annál több customer! Ezt én találtam ki. Jó, nem mindenki érti a humorom.

6.) FEEDBACK! Visszajelzés. Tudom, hogy általában elég busy a shift, de akkor is minél több customer feedback-et kell gyűjteni. De könyörgöm, nehogy megkérdezd a vendégtől, hogy milyen volt? Hanem például, hogy milyennek találta a színkompozíciót, mennyire elégedett a papír lágyságával – FONTOS! Semmiképp se mondjunk keménységet, vagy bármi olyan negatív szót, amibe belekapaszkodhat. Finoman terelgessük, hogy minél prímább feedback-et adjon. Legalább tízet kell gyűjteni egy nap, szóval hajrá. Minél több a feedback, annál több bónuszpontot kapsz, és hó végén ingyenes illatosítót is nyerhetsz!

És 7.) MOSOLY!!!!!!!! Nem baj, hogy már volt! Mosolyogj! Mindig!! Ne úgy ülj, mint most itt, mert a clientnek elmegy a kedve a… na majd meg mondtam mitől. Ide írtam alá a kedvenc idézetem: Légy mindig boldog, nevess sokat, és ami a legfontosabb: soha ne hagyd magad! Na ez már csak elég cool! Kyra, kapcsolsz lámpát?

Jaj, de csúnyán nézel, tanítónéni! Mi nem tetszik? Már látom, hogy min bukott ki a Kyra! Nem érdekel az állás, mi? Ebben az országban mindenki baszik dolgozni. Vagy már rég lelépett. Akkor tudod mit, haljál éhen! Nagyon nagyra vagy azzal a díjjal! Mondd már meg, hova vesznek fel téged? Nem érdekel! Nem kellett volna akkor politizálni! Ne nézzél rám úgy, mint egy fogyatékosra, jó!! Miért, te mit értél el? Huszonegy évesen többet értem el, mint te. Nekem van egy saját cégem! Te meg örülhetsz, ha felveszlek. Nekem te ne mondd, hogy ne tegezzelek! Kilenc év épp elég volt a csókolomtanítónéni-ből! Nem tanítottatok ti nekem semmit! Egy csomó hülyeséget, aminek semmi köze az élethez. Ne azzal foglalkozzál, hogy nincs érettségim! Te két diplomával még ide se vagy jó! Kyra! Nyissál ajtót, mert itt döglök meg! Jézusom! Na nee! Most tényleg sírni fogsz? Jól van na, csak mérgemben mondtam, figyelj, fel vagy véve! Komolyan! Kemény csaj vagy, supercool! Bírlak, ilyen emberre van szükségünk. Aki nem hátrál meg a munka elől. Most azonnal kezdhetel is. Gyere, látod, már itt is vagyunk, egyből a szomszédban. Ez itt az EasyMagic Tool Set-et. Emeld csak meg, ugye, milyen könnyű? Látod, mi gondolunk az embereinkre. Kyra majd hívni fog telefonon, a papírmunkát is lerendezzük a héten. Hát szabad így sírni, na? Jól van. Atyaég, mi van itt! Szivi, a barna box-szal kezdd léci, valaki cefetül összefosta. Hé?? Mi ez a schindlerlistája arckifejezés? Hol a mosoly?…úhhh, ne inkább mégse, mert kiürül az aluljáró. Na jó, kezitcsókolom, tanítónéni! Ne feledd! Tíz feedback!

Szedd a virgácsaidat Kyra, rohadtul elhúztuk a nyanyával! Mit csináljak, egész héten ő jelentkezett egyedül. Még az is lehet, hogy a végén ki kell fizetnünk. Gyere már! A cég emberei háromkor várnak a Kempinskiben. Elég mérgesek. Ha nem hozzuk az eredményt, hát biztos nem Eötvös díjjal szúrják ki a szemem! Haha! Mozogjál, mert ha miattad késünk, esküszöm, te mész a Deákra budit pucolni! Már nem hat rám a dugjmeg-nézés, ne erőlködj! A csődeljárásból nem fogom tudni kifizetni az adósságaimat, mehetek zacskót ragasztani a sittre. Úristen, levegőt! Meghalok, jöjjön már a metró, vagy legalább a szele! Jól van, tanítónéni, nyugi a tuti! Ha így haladunk, nemsokára jobb munkád lesz, mint nekem. Időm lesz, mint a tenger, mesélhetsz majd néhány jó sztorit a történelemből. Tutira igyekszem majd minél csendesebben horkolni.

Dublin - Derecske    2018 szeptember – október

 

A bejegyzés trackback címe:

https://taleteller.blog.hu/api/trackback/id/tr5014528930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása